Welkom in mijn huisje....

MIJN THUIS


Helemaal leuk mijn eigen blog, waarom de naam Rozemarijntje's Brocante; als kind was ik al gek op oude verhalen en oude spulletjes, op school genoten van de boeken als Rozemarijntje en in de soete suikerbol. Bij oma heerlijk snuffelen in de naaidoos.... Het is altijd gebleven... de liefde voor oude spulletjes....



zondag 31 januari 2010

Bloemstuk



 
Gisteren de hele dag gewerkt, daar dit bloemstuk voor de winkel gemaakt maar wat zo leuk is; staat nu dus bij mij te pronken. Mijn vriend Ray kwam me ophalen van het werk en kocht dit bloemstuk voor mij!
Lief hé! Vanmorgen er wat foto's van genomen en er deze collage van gemaakt.
x Marion

1 opmerking:

  1. Hoi Marion, ik heb de eer je eerste volger te zijn. Wat een prachtig boeket en je heb er ook een mooie collage van gemaakt.
    Fijne dag.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, stel ik erg op prijs
x Marion